رفتن به محتوای اصلی
۱۲ مهر, ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۳
به همت منطقه چهار شهرداری قم؛

پرچم حزب الله بر فراز شهر قم افراشته شد

پرچم حزب الله بر فراز قم افراشته شد
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از افراشته شدن پرچم حزب‌الله در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم خبر داد.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با شهرنیوز با تسلیت شهادت سید مقاومت اظهار کرد: مدیریت شهری قم همراه با دیگر ارگان‌ها تلاش می‌کند اقدامات لازم برای بزرگداشت ایام شهادت مجاهد کبیر، سید مقاومت، سید حسن نصرالله را به مرحله اجرا درآورد. 

وی افزود: افراشته شدن پرچم بزرگ حزب‌الله در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان مفید از جمله اقداماتی است که منطقه چهار شهرداری قم به سهم خود برای بزرگداشت این ایام انجام می‌دهد. 

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: این پرچم در ابعاد ۲۲ در ۱۲ در ارتفاع ۷۵ متری به اهتزاز درآمده است و اقدام شاخص منطقه چهار شهرداری قم در حوزه تبلیغات شهری برای ایام ویژه‌ای است که ملت ایران در آن قرار دارد. 

خاطرنشان کرد: پرچم حزب‌الله همچنین در معابر و بلوارهای اصلی منطقه چهار شهرداری قم به شکل ریسه و پرچم افراشته شده و بنرهای عرض تسلیت به مناسبت شهادت این مجاهد کبیر نصب شده است. 

وی با اشاره به نصب و توزیع پوسترهای بزرگداشت شهدای مقاومت افزود: بنرها، آویزها و پرتابل‌های عرض تسلیت و همچنین تصاویر سید مقاومت و شهید سردار نیلفروشان در سطح منطقه اکران شده و از شعار جبهه مقاومت با عنوان «قطعا ما پیروزیم» در این تبلیغات محیطی استفاده شده است. 

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MpP96